torstai 15. toukokuuta 2014

Hoidot loppu

Noniin, eli kuten jo otsikosta näkee niin minun hoidot ovat lopetettu. Lääkäri on sitä mieltä, että ilman hoitoja saan nauttia paremmin loppuajasta kuin se, että yritettäisiin antaa hoitoa loppuun asti ja olisin ihan väsynyt kun hoidot ottaa voimille. Suostuin tähän, koska niin se varmaan on. Tätä minun syöpääni ei pysäytä mikään, kyllä se on niin omaa eläämäänsä elänyt. Olen niin monesti sanonut tämän jälkeen ja tietysti on tullut mietittyä kuolemaa, että en pelkää kuolemaa, koska sitten tiedän, että minun on hyvä olla. Luotan myös siihen, että jälkeen jääneet ihmiset selviytyvät. Haluan, että minua muistetaan lämmöllä ja vaaliitaan niitä hyviä yhteisiä hetkiä eikä niin, että itketään ja murehditaan. Toki sitäkin pitä tehdä :) Tiedän, että ihmisillä tulee ikävä minua, mutta kyllä me vielä tavataan, uskon niin :) Lapsiani murehdin eniten! Heillä tulee olemaan rankkaa :'( Onneksi lapsillani on ympärillä paljon rakastavia ja huolehtivia ihmisiä, koska niitä he tulevat tarvitsemaan! Varsinkin lapsille jää edes yksi rakastava ja huolehtiva vanhempi! Pakko kehua lasten isää. On hienoa nähdä kuinka hän on kasvanut vanhempana ja vanhempana pitääkin kasvaa kokoajan ja kokoajan oppii uutta :)

4 kommenttia:

  1. Haluaisin sanoa jotain järkevää, mutta tuntuu ettei löydä sanottavaa.. Olet uskomattoman hieno ihminen ja äiti ja kunnioitan sinun epäitsekkyyttäsi ja rohkeuttasi. Voimia sinulle, laosillesi ja läheisillesi.

    VastaaPoista
  2. Hei! Kokeile tätä, vaikka pullo päivässä! http://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/syopasairas-sai-kuolemantuomion---parantui-kolmessa-viikossa-juotuaan-luonnonlaaketta/126936

    VastaaPoista
  3. Sinä urhea, upea nainen ja äiti. Olen niin pahoillani :(

    VastaaPoista