lauantai 9. marraskuuta 2013

Leivonta kisa!

Keskiviikkona meille piti tulla vieraita, joten leivoin päivällä porkkanakakun kun porkkana kuppikakkujen tekeleistä jäi porkkanaraastetta. Eihän sitä voinut hukkaankaan heittää :D Vieraita ei sitten tosin saatu kun meillä oli informaatio katko. Minä luulin miehen sopineen jotain ajasta kun hän sopi senkin, että keskiviikko iltana ja mies taas luuli minun sopineen ajasta. Olimme siis molemmat poissa kotoa kun vieraat oli käyneet oven takana :( No onneksi he asuvat suht lähellä meitä ettei tullut hirveästi turhaa ajamista.

Torstaina jäi vesijumppa väliin tämän ruusun takia. Täytyy ottaa sen verran rauhallisesti, että paranee kerralla! Ei pääse sitten hoitovälitkään venumaan enempää! Yritin irrotella sokerimassasta tekemiäni kuppia ja tassia. Molemmat oli niin tiukasti kiinni, että hajosivat :( Teinpä siis uudet. Tällä kerralla pistin reilusti tomusokeria astian ja sokerimassan väliin, jottei pääse jämähtämään kiinni! Riikka tuli tänne mun ja lasten kanssa kun mies lähti työporukan kanssa risreilylle. Saatiinkin illalla vieraaksi tänne yksi kaveripariskunta ja mun toinen isoveli ♥ Isoveli olikin tässä niin pitkään, että lapset ehti mennä nukkumaan :)

Perjantaina Riikka kävi viemässä lapset päiväkotiin ystävän kyydittämänä. Saatiin ottaa päivä rennosti six feet undera katsoen ja torkkuen. Riikka kävi kylläkin jo kolmelta hakemassa lapset, ettei heille tullut pitkää päivää! Rupesin tekemään suklaa-kahvi cupcake:a kun Riikka lähti hakemaan lapsia jälleen ystävän kyyditsemänä. Sain ne juuri uunista ulos kun kotiutuivat. Illalla kun lapset olivat menneet nukkumaan Riikka otti järkkärillä kuvia mun luomuksestani sitä OBH nordica cupcake kisaa varten. Kupin sisään pistin aikaisemmin leipomani kuppikakun ja päälle tein marengin mihin ripottelin suklaajauhetta. Tassin viereen laitettiin niitä kuppikakkuja ja rekvisiitaksi vielä kahvipapuja. Tuli ihan hieno kuva kyllä! Kaikki äänestämään ja jakamaan mun kuvaa nimeltä chocolate cappuccino! http://www.verkkokampanja.fi/fb/obh/cupcake/web/ siinä linkki :) 

Tänään käytiin Riikan kanssa aamupäivällä kaupassa ostamassa huomista isänpäivää varten kortit, lahjapaperia ja kakku aineet. Riikka leipoi valkosuklaa-vadelma-juustokakun mun puolesta kun se on isännän lempparia. Mulla oli aamulla selkä niin jumissa, että tuli itku :'( Riikka hieroi sitä ja se onneksi auttoi. Senkin puoleen Riikka leipoi kakun, ettei minun tarvitse rasittaa selkääni ♥ Isäntäkin sai hieroa selkääni illalla kun kotiutui reissultaan. Mieheni ei ole oikein koskaan hallinnut tuota hieromapuolta vaikka kuinka olen koittanut opettaa :D No nyt se meni ihan kohtalaisesti. Tosin kauaa ei tarvinnut hieroa kun miehellä on sen verran raju tyyli, että olisi vaan ruvennut sattumaan enemmän. 

Hyvää isänpäivää kaikille isille! Olkaa ylpeitä saadessanne olla isiä!

Porkkanakakku :P
Suklaa-kahvi cupcake.
Valmis sokerimassa kuppi missä sisällä cupcake ja päällä marenki sekä suklaajauhetta.
Kisakuva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti